Vastag Csaba: "japán ételeket is készítettem már"

Mi kell a nőnek és hogyan lesz valaki álompasi? Vastag Csaba a Playboy Man of the Year jóképű jelöltje most őszintén vallott a szebbik nem képviselőiről és hódítási szokásairól.

Vastag Csaba szerint mindenki a megbízható társat keresi, ő maga is a hosszú kapcsolatok híve, és azt vallja, a legjobb út mindig az őszinteség.

„Számomra a szüleim kapcsolata a példa: házasságuk 34 éve alatt ezerszer összezördültek, megvívták a harcaikat, de még ma is boldogok, és ami a legfontosabb őszinték egymáshoz. Én is erre törekszem, és a hosszú kapcsolatok híve vagyok, bár az tény, hogy az életstílusom egyáltalán nem kedvez a szerelemnek” – kezdte Vastag Csaba.

„Nincsenek tuti csajozós tippjeim. Amikor kell, romantikus vagyok, és persze figyelek a külsőmre, de már közel sem annyira, mint tiniként. Régen sokszor órákig rendezgettem a hajam egy-egy randi előtt. Ma már inkább főzőtudományommal varázsolom el szívem választottját. Kedvelem a magyaros ízeket, jó vagyok az olasz konyhában és japán ételeket is készítettem már, de ami világbajnok, az a rántottám” – árulta el az énekes.

A Playboy Man of the Year jelöltjeire március 15-ig szavazhatsz az alábbi linken.

Vastag Csaba kiadványok, érdekességek.

Nyomj egy lájkot, ha kedveled Vastag Csaba előadását.