Király L Norbi: " új irányt vettem"

Az X-Faktor színpadán tűnt fel 2010-ben, az RTL Klub tehetségkutatójában harmadik helyen végzett. Ezt követően egy ideig még sokat szerepelt a címlapokon, de gyermeke születésekor úgy döntött, visszavonul, és pihen egy kicsit.

Az Origónak elmondta, hogy másfél év kihagyás után újra koncertekkel járja az országot, a rockot azonban a háta mögött hagyta, és új stílusban zenél csapatával.

Tavaly január óta újra zenél, de nem szeretné, ha ismét minden lépését követné a bulvársajtó. "A rockot a hátam mögött hagytam, új irányt vettem zeneileg, és az életem is megváltozott, hiszen most már apa vagyok, született egy kisfiam. Nem akarok folyton a tévében és az újságokban szerepelni, volt egy időszak, amikor még az is hír volt, hogy vettem egy kiló mandarint a boltban. Megvoltak az előnyei és a hátrányai, de szeretnék elhatárolódni a celebségtől."

"Voltak fellépések az új csapattal országszerte, a hétvégén Siklóson leszek, de felléptem nemrég Kaposváron is. Jó így, hogy nem számolnak be minden lépésemről, a jövőben csak akkor akarok nyilatkozni, ha valami érdemleges történik velem. Attól még, hogy nem vagyok a tévében, még zenélek, nemrég jelent meg az új dalom A győztes előre néz címmel" - mesélte.

Klikk a teljes cikkért.

Kiadványok, akciók, érdekességek.