X-Faktor 2010 első döntő: Mimi és Gergő - No Air (Jordin Sparks és Chris Brown)

Kőrös Mimi és Szakács Gergely alkotta Mimi és Gergő duó az első döntőben Jordin Sparks és Chris Brown No Air című dalát adta elő.

Érdekességek a tagokról.

Kőrös Mimi 1992.10.10.-én született.

A legszebb pillanat az életemben az volt, amikor…, Idén egy csodálatos hetet töltöttem Thaiföldön kettesben a párommal. Esténként a tengerparton a homokba dögönyöztük lábunkat, és néztük a naplementét. Számomra nincs ennél romantikusabb.

Az előző iskolámban Malajziában énekeltem ünnepségeken, benne voltam ott a kórusban is. Itthon kétszer énekeltem a Földessy Margit Színitanoda gáláján. Ezen kívül járok az újpesti Erkel Gyula zeneiskolába.
Öt évig hegedültem kisgyermekként, később két évig fuvoláztam is. Most már csak hobbiból gitározgatok.

Gergő jótékonysági bálon mutatkozott be

Szakács Gergely 1991.04.21.-én született.

Egy teljesen hétköznapi, átlagos családból származó, vidéki srác vagyok… Azt szeretném,ha a számaimon keresztül ismernének meg az emberek, azokban minden benne van. Több tudnivalót nem tartalmazok.

Négy évig tanultam furulyázni és jártam mellette szolfézsra még kicsiként. Hét évesen kezdtem, azt hiszem. Tizenhat évesen elkezdtem gitározni, egy évig jártam tanárhoz, ezek után autodidakta módon próbáltam fejleszteni „tudásom”. Zenekart alapítottunk, ami iskolazenekarként is funkcionált, felléptünk különböző iskolai rendezvényeken és a Star Positive nevű zenekarnak voltunk néhányszor az előzenekara, valamint egy zenekaroknak szóló tehetségkutatón is részt vettünk, ahonnan a legígéretesebb fiatal zenekar különdíját vittük haza, a saját számoknak köszönhetően. Egyszer álltam színpadra egyedül, gitárral, az X-Faktor előtt, egy jótékonysági bálon.

Lájk lent, ha tetszett a páros Jordin Sparks és Chris Brown No Air című dalának előadása.