Horányi Juli: "Szeretek szélsőséges dolgokat is kipróbálni"

Horányi Juli fotózásán a fotós és a modell szempillanat alatt egy csöppnyi Grimm-mesében találták magunkat, ahol az X-faktor döntőse valóban úgy tündökölt, mint egy királyi fenség. Személyiségével lelket adott ennek a rideg, hideg, egyhangú szerepnek és közben sokat mesélt magáról, érzéseiről, divatról és arról, hogyan érezte magát a Stíler jégkirálynőjeként.

Nagy álmod volt, hogy egyszer tényleg jégkirálynő legyél… miért is?
- Érdekes kihívásnak tartottam, hogy ebbe a szerepbe bújjak. Picit tartottam is tőle, de ahogy megkaptam a szép sminket és felvettem azokat a csodálatos ruhákat, azonnal élvezni kezdtem. Fura, de a koreográfusomat is érdekelte ez a “jégkirálynő” vonal a versenyben és sokat gyakoroltuk a színpadon, hogy ezt hogyan tudjuk kihozni belőlem egy-egy produkciónál. Vicces, hogy ti is egy ilyen szerepre kerestetek meg! Biztos nem véletlen! :) Viszont nagyon nem szeretem a telet! Utálok fázni… :)

Amikor megérkeztél a stúdióba, azonnal a ruhákhoz mentél és megnézted őket. Látszik, hogy nagyon adsz a külsődre, miért tartod ilyen fontosnak a megjelenést?
- Hobbi szinten nagyon korán elkezdtem foglalkozni a divattal. Mindenben azonnal a harmóniát keresem, ez jellemző a magánéletemre, a színpadon nyújtott produkcióimra és persze az öltözködési stílusomra is. Szeretek szélsőséges dolgokat is kipróbálni, mint például egy szoknya abroncsot kívülre venni és lehet, hogy ilyenkor ez nagyon elvontnak és szokatlannak tűnik, de én azt gondolom, hogy kísérletezni kell mindig, feszegetni a határainkat, mert csak ez visz előre minket.

Teljes cikk és képek ITT.

Kiadványok, akciók, érdekességek.