Krasznai Tünde: "Az utóbbi hetekben egy kicsit elvonultam"

Az X-Faktor felfedezettje önmagára talált, és szeretne kitörni a korlátok közül - írja a Hír24.

Krasznai Tündéről mostanában versírással és elmélkedéssel töltötte az idejét. Ekkor eszmélt rá arra is, hogy nem a popzene az ő világa. Tünde inkább egy alternatív műfajban képzeli el magát, ahol sokkal gátlástalanabb lehet.

"Az utóbbi hetekben egy kicsit elvonultam, próbáltam a saját belső világomat megismerni. Nemrég a Solaris zenekarral és az Európa Kiadóval együtt léphettem színpadra, ami nemcsak óriási megtiszteltetés volt, de a gondol­kodásomat is megváltoztatta. Megismertem Menyhárt Jenőt, akivel rengeteget beszélgettünk, és úgy érzem, jobban megtaláltam önmagam. Az underground világában sokkal szókimondóbb, erősebb és gátlástalanabb lehetek, mint a popzenében" - árulta el a Borsnak az énekesnő.

Krasznait a lap szerelmi életéről is kérdezte, de azt mondja, jelenleg nincs párja.

Hír24
Kiadványok, akciók, érdekességek.