Le Quang Huy - Benji: "fogalmam sem volt, hogy mire számíthatok"

Mindössze 16 éves és máris drámák hadán van túl. Sokáig magabiztosan továbbjutott az X-Faktor válogatóján, az utolsó, döntő pillanatban mégis hatalmas pofont kapott Benji. Mentora, Alföldi Róbert szerint túl sok hasonlóan tehetséges fiú volt a mezőnyben, de a Mentorházból csak hármat vihetett magával. Benji nem volt köztük.

Megkapta viszont a „tiszta lap” lehetőségét – ahogy kategóriánkét még egy lány, egy csapat és egy 25 év feletti. Benjit nagyon megviselte, hogy nem jutott be egyenes ágon a tehetségkutató döntőjébe, de önbizalma azonnal helyreállt, amikor az első élő show elején kiderült: a nézők szavazatai alapján ő a szerencsés tizenharmadik, aki társaival együtt megküzdhet az X-Faktor győztese címért!

Azóta azt is tudjuk, nem véletlenül került ő a legjobbak közé. A döntőben nyújtott produkciójával nem csak a közönséget, de – G kivételével - a zsűrit is levette a lábáról. Az első élő show tapasztalatairól a nézők kedvencét, Benjit kérdeztük.

- Hogy élted meg az eredményhirdetésre váró perceket?
- Nagyon féltem, fogalmam sem volt, hogy mire számíthatok. Be akartam vonzani, hogy az én nevemet mondja Bence. De ahogy kimondta, hogy "a tizenharmadik versenyző pedig", akkor hirtelen biztos voltam benne, hogy nem én leszek. Aztán kimondta, és először fel sem fogtam, hanem teljesen megdöbbentem. Nagyon örültem, de bűntudatom is volt a többiek, főleg Gwendolin miatt.

KLIKK a teljes interjúért.

Kiadványok, akciók, érdekességek.