Ilyés Jenifer: "Ebbe a versenybe nem azért jöttem, hogy..."

Gyönyörű, tehetséges, és még „tanult” is a hangja. Ez Ilyés Jenifer legnagyobb hátránya az X-Faktorban, amit rendre fel is emlegetnek neki. Bár a valóban nagyon szép leányzó tehetségét senki nem vonja kétségbe, az első élő showban mégis úgy éreztek a zsűri tagjai: képzett hangja mögé bújva nem engedi közel magához a közönséget.

Hogy élte meg a kritikákat és milyen érzésekkel vág neki a folytatásnak Ilyés Jenifer, elmondja ő maga.

- Sok idő eltelt a válogatás óta. Hogy készültél az első élő showra? Sikerült teljesíteni, amit elterveztél?
- Akárcsak a többiek, énekórára, táncórára jártam, sokat készültem én is. Úgy érzem, hogy kihoztam magamból a maximumot, próbáltam megfelelni. Nagyon nagy élmény volt ott állni és énekelni.

- A válogató óta többször is elmondták, hogy a szépséged miatt többet várnak tőled. Hogy éled ezt meg? Igazságosnak érzed?
- Ebbe a versenybe nem azért jöttem, hogy a külsőmmel jussak előbbre, arra való a szépségverseny. Szeretném, ha elsősorban a hangommal érhetnék el itt sikert. Most kicsit úgy érzem, a külsőm egy kicsit hátrány.

A teljes interjúért KLIKK.

Kiadványok, akciók, érdekességek.