X-faktor 2013: 12 érdekesség Batánovics Liliről

Kedvence Christina Aguilera, 20 éves és imádja a horgászatot Ő Batánovics Lili és az X-Faktor 2013-ban a legjobb 10 közé került.


Életkor: 20
Családi állapot: egyedülálló vagyok
Hajszín: sötétbarna, de sokan feketének gondolják
Szemszín: sötétbarna
Csillagjegy: Halak
Magasság: 150,5 cm
Hobbi: vásárlás, dalszövegírás

Kedvenc szín: Fekete és barna, mert ezeket a színeket tudom elviselni magamon.
Kedvenc étel: Gregortál

Kedvenc film: Szeretném, ha szeretnél, ÉDES NOVEMBER

Kedvenc előadó: Christina Aguilera, mert minden stílusban otthon van, és szerintem ő a világ legjobb énekese. Alicia Keys pedig azért mert zongorával kíséri magát, és kevés olyan előadó van, aki tudja magát kísérni, ráadásul én is zongorázom ezért áll hozzám ő nagyon közel. A másik Beyonce, szeretnék megtanulni egyszerre magas sarkúban táncolni és énekelni. :)))

Kedvenc tárgy: A fényképezőgépem, mert szeretem megörökíteni a pillanatokat.
Végzettség/eredeti szakma, pillanatnyi foglalkozás, iskola: Ének-zenei általános iskola, művészeti gimnázium és szakközépiskola. (zongora, ének)

Amit mindenképp szeretném, ha megtudnának rólam: 6,5 évig táncoltam, és afrikai óriás csigaim vannak. :)

Eddigi tapasztalataim a zenével…(fellépések, iskolák, hangszerismeret): A tanulmányaim miatt kis korom óta színpadon vagyok.
A legszebb pillanat az életemben az volt, amikor…: Felvettek Álmaim iskolájába, és amikor bekerültem az X-Faktorba.