Nagy Feró: "jóleső, hogy vigyáznak rám a tévénél, érzem, hogy szeretnek"

Nagy Feró saját bevallása szerint hiperaktív öregember életét éli. Az X-Faktor mentoraként az utóbbi időben megszaporodtak a feladatai, de nem bánja, sőt. A STOP a rockert a lázadás formáiról, az őszinteségről és a szabadságról is kérdezte.

STOP: - Ma reggel tévéfelvételen voltál, utána sajtótájékoztatót tartottál, most a STOP-nak nyilatkozol. Úgy tűnik elég zsúfoltak a napjaid.

Nagy Feró: - Az utóbbi időben rendkívül zsúfoltak. Szeptember 3-án indul az X-Faktor második szériája, emiatt sok újság keres, ismét "divatba jöttem" . Igazi nyaralásra nem, legfeljebb csavargásokra volt időm a nyáron, például Milánóban és Marosvásárhelyen. Egy zenész persze egész életében csavarog. A Beatricével például havi 12-15 fellépésünk volt. Eredetileg rockzenész lennék, vagy mifene.

- Akartam is kérdezni: rockzenész vagy még, esetleg punk, vagy már végérvényesen médiasztár?
- Ha választhatok, az első kettőt választom. A mai napig a punkrock áll hozzám legközelebb, de mindenféle más zenékről is tájékozódom.

- Az RTL Klub mennyire köti meg a kezedet? Nyilatkozhatsz a csatorna bármelyik műsoráról, netán politikai kérdésekről?
- Politikai témákról az utóbbi 8-10 évben nem nyilvánítottam véleményt, már nem is szeretnék. Másrészt olyan szabadságban még soha nem volt részem, mint az RTL Klubnál. Nyilván egyeztetek velük, hiszen az ország legnézettebb műsorának mentorai között ülök. Igazából sokkal visszafogottabb vagyok, mint amennyit megengednek nekem. Az is jóleső, hogy vigyáznak rám a tévénél, érzem, hogy szeretnek.

- Két veled kapcsolatos nyári hírről faggatnálak. Az egyik, hogy anyagi gondjaid vannak, a másik, hogy 60 fölött még gyereket nemzenél. Igazak ezek a hírek?

- Nem tudok róla, hogy anyagi problémáim lennének. Nem vagyok milliárdos, de még milliomos sem. Abban az interjúban az éhező rockzenészekre gondoltam, akik a havi 35 ezer forintjukkal tényleg az éhen halás küszöbén állnak. A gyerekvállalás pedig onnan jött, hogy az egyik újság azt írta rólam, hogy depressziós, beteg ember vagyok, amire úgy reagáltam, hogy még gyereket is tudnék csinálni. A feleségem hallani sem akar erről, én viszont egy kissrácot még szívesen gyártanék. Próbálom magam kondiban tartani, hellyel-közzel megy is.

- Összességében elégedett ember vagy?

- Szerencsésnek nevezem magam, mert olyasmikkel foglalkozhatok, amiket szeretek. Szeretek zenélni, szeretem csinálni az X-Faktort, hogy segíthetünk fiatal tehetségeknek. Emellett rádiózom is, amit szintén nem munkának, inkább szórakozásnak tekintek.