Malek Miklós elaludt forgatás közben



Malek Miklós élvezte, hogy az X-Faktor 2011 első reklámfilmjében helikopterrel utazik mentortársaival, mégis elaludt a fellegekben.

Az Egyesült Államokban élő zeneszerző elpilledt a forgatás közben, szinte csak arra ébredt fel, hogy leszálltak a szerkezettel.

– Elképesztő élmény volt. Korábban még sohasem utaztam helikopteren, de bevallom, mindig szerettem volna kipróbálni. Eleinte nagyon élveztem, aztán valami megmagyarázhatatlan okból elszunyókáltam. Talán a rotor ütemes hangja miatt majdnem végigaludtam ezt az élményt. Persze ez nálam egyszerű. A munkám, a rengeteg repülés és a stúdiómunka megtanított arra, hogy nem akkor alszom, amikor kell, hanem amikor lehet. Úgyhogy gyakorlatilag bárhol, bármikor el tudok aludni, különösen ha az a szerkezet, amiben ülök, repül – magyarázta Malek.
Bors