Szabó Ádám: "Ez a nap más, mint a többi..?"

Szabó Ádám jó tanácsokkal szolgált a jeles nap alkalmából.

Megható előadások x-faktorosoktól

"
Ez a nap más, mint a többi...??? Kérdem én :))) Nagyon sokatoknàl làttam, hogy ma van a 10.000-szeres nap és ha MA odateszed magad, akkor MA 10.000-szer jobb leszel , mint máskor...??? Micsoda???? :)))) Ez egy nagyon jó dolog , ha valaki hisz ebben a mai napban, én is így teszem! De mi lenne akkor, ha a mindennapjainkra is igaz lenne ez a motiváció? De ha nem is 10.000-szer, hanem csak 2-szer , vagy 3-szor annyira szeretnénk valamit elérni, megtenni, megcsinálni, mint amit asaját akaratunk szerint elbírunk? Mindenkiben benne van, hogy sajàt maga képessègein felül teljesítsen! Ez igazolt tény, számtalan példa és szàmtalan EMBER igazolja, hogy a lehetetlen nem létezik! A tehetetlenség igen! Gyönyörű, napsütéses napot adott nekünk ma a jó Isten, éljünk vele ! Menjünk ki a szabadba, nèzzünk magunkba, min kellene változtatni, hogyan kellene változtatni és hová vezethet a változás??? :)))

●"Add meg minden napnak az esélyt,hogy életed legszebb napja legyen!"

Egy kis megjegyzés : Aki a kicsit megbecsüli....
Ma összegyűjtöttem pár régi 1 és 2 Ft-ost ès kitettem őket az ablakba... (If you know what i mean)"