Benji új szerepkörben mutatkozik be - örült a felkérésnek

A Dal középdöntője után tini sorozatban remekel az énekes.

Megható előadások x-faktorosoktól


Benji (18) a legutóbbi X-Faktor harmadik helyezettje és legjobb férfi előadója múlt szombaton távozott „A Dal 2016” középdöntőjétől. A fiatal énekes a tehetségkutató óta három dalt jelentetett meg és az Eurovíziós dalválasztó után sem sokat búslakodott. Benji a legnagyobb videó megosztón futó tini sorozatban tűnik fel most vasárnap.

A „Középsuli” a fiatalok egyik legnépszerűbb tini sorozata, mely nézettsége többször megközelítette az egy milliós nézettséget.

Az iskolások életét követő epizódokban most az érettségijére készülő Benji is feltűnik. „Nagyon örültem, amikor felkértek a szereplésre, mert tudom, hogy sok osztálytársam kedvence a „Középsuli”. Öcsém is nagyon örült, hogy ezúttal engem is láthat. Nagyon féltem a színészi feladatoktól, mert rutintalan vagyok ezen a területen, de szerencsére a jó társaságnak köszönhetően hamar belerázódtam a feladatba.” – jegyzi meg Benji.

Forrás és teljes cikk.