Vastag Csaba: „Nekem is volt olyan korszakom, amikor..."

Október 16-án ismét magyar színpadon látható a Grease.

Az '50-es évek amerikai mindennapjait az akkori középiskolások szemével bemutató, rock and roll slágerekkel teli darabban mások mellett Vastag Csaba, Kiss Ramóna, Gesztesi Károly és Mózes Anita szerepel.

Vastag Csaba kiadványok, érdekességek ITT.


Vastag Csaba kiadványok a Libri oldalán.

Vastag Csaba érdekességek a Lira.hu-n.

A Dannyt megformáló Vastag Csaba, az X-Faktor nyertese most, 33 évesen érzi igazán érettnek magát ahhoz, hogy megmutassa a színpadon a tinédzserkor minden örömét és problémáját. „Nekem is volt olyan korszakom, amikor azt hittem, senki nem ért meg. Aztán ahogy ment előre az idő, rájöttem, hogy ez nem igaz. Teljesen természetes folyamaton mentem keresztül és nosztalgikus visszagondolni arra, milyenek voltunk anno" - tette hozzá.

Azt is elárulta, hogy gyerekkorának egyik meghatározó története a Grease. „A betétdalai a rock történelem részei, mindenkinek a tudatalattijában ott vannak a legjellegzetesebb számok és szinte biztos, hogy 1-2 slágert a legtöbb ember el tud énekelni belőle” – mondta.

Nyomj egy lájkot, ha kedveled Vastag Csaba előadását.