Vastag Csaba: "Nagyon későn fekszem le"

Az énekes egyre többet gondolkodik a családalapításon. Most lenne is kivel.- írja a hir24.

Vastag Csaba saját bevallása szerint gyermekkora óta folyamatosan szerelmes, most is éppen az. Aktuális partnereiről már évek óta nem beszél a sajtóban, arról viszont boldogan nyilatkozik, hogy lassan kezd megpuhulni a házasság ügyében.

"Amikor lánykérést látok, mindig elgondolkodom rajta, hogy lassan nekem is ebbe az irányba kellene elmozdulnom" - mondta a 8:08 Minden Reggelben Vastag, aki főleg a zene miatt nem akar elköteleződni.

"Sajnos egyelőre nem vagyok házasodós hangulatban, de mindig amikor másokat látok, akkor az egy csoda. A családot kimondottan szeretem, és nagy családot szeretnék magam is, minimum három gyerek körüliben gondolkodom. Nem tudom, hogy ez hogyan tud logisztikában összejönni, de már egyébként gondolkodtam rajta én is. (...) Nagyon későn fekszem le és nagyon korán kelek föl, ezért nem tudnék most elegendő időt és energiát belefektetni egy jó családi együttlétbe" - tette hozzá az X-Faktor győztes, akit mostanában a rajongók megfojtanak a szeretetükkel.

Vastag Csaba kiadványok, érdekességek.

Nyomj egy lájkot, ha kedveled Vastag Csaba előadását.