X-faktor 2014 tábor: Részegen állt a mentorok elé

Pádár Alexandra részegen lépett a mentorok elé! Nehezen tudta koordinálni mozdulatait és kordában tartani érzelmeit a fiatal lány, aki nagy izgalmában döntött le némi felest.


Ugyan az idén a szokottnál is keményebb és kegyetlenebb az X-Faktor tábora, ám ez nem adna arra okot, hogy a stresszt alkohollal oldják a versenyzők. Alexandra az első nap még nagy erőkkel gyakorolt csapattársaival, azonban az előadás napjára elhagyta önbizalma, kiborult, sírt, hangulatát pedig pálinkával próbálta oldani. Mivel enni sem bírt a feszültségtől, igencsak rosszul reagált szervezete az alkoholra.

Kiadványok, akciók, érdekességek.

– Egyfolytában gombóc van a torkomban – mondogatta a stábtagoknak, akik előtt ugyan megpróbálta összeszedni magát, de mindenki látta, valami nincs rendben.

– Az éneklés napján is sokat próbáltunk, de Alexandra eltűnt fél órára. Kerestem egy ideig, aztán néhányan mondták, hogy az egyik zenekarral látták. Mire megtaláltam a fiúkat, Alexandra már nem volt velük, de figyelmeztettek, hogy figyeljek rá, mert elég zavart, és ivott is. Amikor megtaláltam, sírva elmesélte, hogy nem bírt vacsorázni és reggelizni sem az izgalomtól, így a kevés pálinkától, amit megivott, azonnal berúgott – kezdte az egyik versenyző, Kállai-Kiss Zsófia.

– Próbáltam enni adni neki, és megitatni, de nem jártam sok sikerrel. Elkezdett lelkizni, mesélni az érzéseiről, de már nem volt sok időnk a színpadra lépésig, kértem, szedje magát össze, és elkísértem a mosdóba. Itt még sírt, aztán sminkelt is. Próbáltam segíteni, de nem sok sikerrel jártam – tette hozzá a lány.

Klikk a teljes cikkért.