Anno megríkatta a zsűritagot, most visszatér az X-Faktorba

A tavalyi győztes jó barátnője, Kállai-Kiss Zsófia ugyanis négy év után visszatért, hogy újra bizonyíthasson az X-Faktorban.

Korábbi bemutatkozása igen emlékezetesre sikerült, hiszen ő volt az első, aki a műsor történetében produkciójával a válogatón megríkatta Keresztes Ildikót. Zsófit barátnője, Danics Dóra is elkísérte a válogatóra.

– Sokat jelent nekem, hogy Dóri is elkísért, tavaly én is vele voltam, amikor megmutatta magát a mentoroknak – kezdte Zsófi, aki az első évados kiesése után arra tette fel az életét, hogy még többet tanuljon, és profi énekessé váljon.

– Nem akartam egy évvel később újra visszatérni, úgy éreztem, fejlődnöm kell még. Tavaly majdnem az összes élő show-t végigizgultam Dóri miatt az RTL Klub stúdiójában, hiszen fontosnak tartottam, hogy támogassam a barátnőmet. Boldog voltam, amikor megnyerte a döntőt, részben ez adott erőt ahhoz, hogy idén újra megpróbáljam a versenyt – mondta Zsófi.

Forrás: Blikk.

Kiadványok, akciók, érdekességek