Tóth Gabi énekli a futball VB dalának magyar változatát

A “Miénk a világ” című szerzemény lett a Coca-Cola vb-re készült, hivatalos kampánydala, amelyet az eredeti verzióban a brazil származású, amerikai X-Faktor döntős David Correy énekel. 

Több országban azonban saját feldolgozás is készül egy népszerű, helyi énekessel. A Coca-Cola Magyarországon Tóth Gabit kérte fel a duettre, mert az énekesnő személyiségével és temperamentumával jól képviseli azt a fiatalosságot és lendületet, amit a sport és a foci világbajnokság jelent. A Coca-Cola vb-dala felkerül a repertoárjába, és nemcsak a zenei rádiócsatornákon, hanem a Tóth Gabi-koncerteken is hallhatja majd a közönség.

A Coca-Cola a világ minden focirajongójának lehetőséget ad arra, hogy részese legyen az eddigi legnagyobb fotómozaiknak, így demonstrálva a futball erejét, ami összehozza az embereket. Az úgynevezett Happiness Flaget a világ minden tájáról küldött fotókból hozzák létre digitálisan és azt le is gyártják. A 67mx45m-esre tervezett igazi zászlót a világbajnokság kezdőmeccse előtt 65 ezer szurkoló láthatja élőben a pályán június 12-én Brazíliában. Természetesen a hazai focirajongók is feltölthetik képeiket #vbzaszlo hashtaggel a Coca-Cola Facebook oldalára, Instagramra, Twitterre, illetve e-mailben is elküldhetik a vbzaszlo@coca-cola.com címre a „Told a képed Brazíliába” elnevezésű akcióban.

Aki ezt május 10-ig megteszi, annak fotója jó eséllyel rákerül a nyitómeccs előtt kiterített hatalmas zászlóra. Az interaktív digitális felületen pedig mindenkinek lehetősége lesz megkeresni a saját fotóját és megosztani azt másokkal a kampány végéig. Magyarország egy saját Happiness Flaget is fog készíteni, a hazánkból beérkezett képeket egy építési hálóra teszik majd ki egy budapesti helyszínen.

A kampányt, az “Add tovább a mozgás örömét” c. nagyszabású promóciós nyereményjáték egészíti ki, amelyben a Coca-Cola terméket vásárlók vehetnek részt. Igazán izgalmas azonban majd a nyeremények utóélete lesz, ugyanis minden nyertes két egyforma ajándékot kap. Egyet maguknak tartanak meg, egyet pedig jótékonysági célra ajánlanak fel a KézenFogva Alapítványnak, a Magyar Paralimpiai Bizottságnak, a Magyar Speciális Olimpia Szövetségnek, a Magyar Szabadidősport Szövetségnek, a Magyar Vöröskeresztnek, a Magyarországi Éjféli Sportbajnokság Egyesületnek, a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítványnak vagy a Suhanj! Alapítványnak. Az akció ideje alatt naponta 100 + 100 focilabdát, 8 + 8 sportszer-utalványt és csócsót, valamint fődíjként vásárlási utalvánnyal együtt 1 + 1 autót sorsolnak ki.

A kampányt a nézettebb hazai csatornákon futó tévéreklámok kísérik.