Muri Enikő: "Fél óra múlva elkezdődik valami."

Muri Enikő szurkol a lányoknak.

"Fél óra múlva elkezdődik valami. Valami, amit én már átélhettem és annak az útnak a legvégén hangosan mondta ki rengeteg ember hogy én lehettem 2011-ben az Év énekesnője Ezt a címet, amíg élek próbálom majd megköszönni Nektek és meghálálni azt a szeretetet amit nap mint nap kapok Tőletek
Bár még éppen úton vagyok egy fellépésre, de kicsit nosztalgiáztam, és végignéztem az adás alatt készült képeket, emlékeket Megmondom őszintén, hogy többször könny szökött a szemembe és még többször húzódott mosolyra a szám
Köszönöm Nektek, hogy azóta is kitartotok, és mellettem vagytok. Ezért dolgozom minden nap .
Most viszont itt az ideje, hogy sok sok embernek elkezdődjön ez a fantasztikus új élet aminek a neve: X-Faktor !!!!
Sok sikert, kitartást, türelmet és rengeteg rengeteg mosolyt kívánok mindegyik versenyzőnek
Talán idén, egy lány végre odaállhat a 3 X-Faktor győztes mellé: Csabi, Tibó, Gergő, csak figyeljetek! Csajok, hajrá" -
közölte a facebookoldalán az énekesnő.